Administratief beheer
* Het inrichten van de administratie en invoeren van basisgegevens aan de hand van de splitsingsakte.
* Het opzetten en bijhouden van een ledenadministratie.
* Het informeren van nieuwe eigenaren inzake VVE-aangelegenheden.
* Het organiseren, bijwonen en eventueel notuleren van maximaal twee algemene ledenvergaderingen per jaar.
* In overleg met het bestuur opstellen van een agenda, uitnodiging en alle overige vergaderstukken.
* Het organiseren en bijwonen van eventuele tussentijdse besprekingen met het bestuur.
* Het uitvoeren c.q. doen uitvoeren van werkzaamheden, verband houdend met de door de vergadering van eigenaren genomen besluiten.
* Het verzorgen van alle correspondentie welke onder normale omstandigheden gevoerd moet worden en het archiveren daarvan.
* Het in behandeling nemen van storingen en klachtenmeldingen met betrekking tot alle gemeenschappelijke zaken.
* Het zorgdragen voor de afhandeling van het klachtenonderhoud inzake gemeenschappelijke ruimten en voorzieningen.
* Het opnemen van schadegevallen aan het gebouw en de gemeenschappelijke ruimten als gevolg van brand, storm, vandalisme en andere gevaren.